4 mars 2013

Ja se det snöar

Underbar dag idag!

Började med arbete som liftgubbe i Saltisbacken utan alltför mycket folk dock.



Barnen går på skidskola där och då ingår det som förälder att hjälpa till att köra anläggningen. Sen blev det Cafetjänst med försäljning av precis det som barn behöver när de är ute och kämpar i backen, NOT!! Billys piroger, Coca Cola, Kexchoklad, varm choklad, våfflor....som sagt, bara skräpmat.


För att få in lite cykling under dagen så tog familjen bilen hem och jag satte mig på cykeln för att ta mig hemåt med lite omvägar för att få ihop några mil. Kände mig någorlunda ok från förkylningen så jag kunde trycka på lite här och där. 


Helt ok väder när jag stack från skidbacken och såg faktiskt solen några gånger. Det var dock kortvarigt... vi provar att ladda upp ett videoklipp och se hur det funkar.


Med tanke på att temperaturen låg runt nollan så tog det inte lång tid innan jag var dyblöt, och med det...iskall!!



Vi syns på cykeln


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar